fredag 25 januari 2013

Vårens mässor,,,

 ,,, har vi avklarat!
Vi (DOMMO by Gawor) har varit med både i Munchen och Formex. Och vi är sååå nöjda!
Det som jag älskar med just vårmässorna är utbudet av blommor,,,vi får då göra våra inköp i blomsterhallarna. Jag går helt av då bland alla dessa skönheter!
 Dessa härliga färger gör sej så vackert ihop med den vita sidan av montern. Vi delar av montern i mörk och ljus sida.Visst är det vackert att blanda också, men så gör vi i våra montrar.
 Jag fick in bilder idag också så nu försöker jag att sätta in lite bilder framöver,,, jag har ju faktiskt lite från våra montrar som är nytt från DOMMO!
Annars så finns vi ju även på FACEBOOK både med NOLL54 och DOMMO!!!!!
Ja nu vill jag bara önska er en riktigt trevlig helg och kanske jag får se någon av er i butiken i Karlstad imorgon,,, för nu ska jag äntligen jobba en lördag där! Söta Angelica träffar ni i Charlottenbeg och Maria fick äntligen en ledig helg sedan lång tid tillbaka efter min nästan 6 veckors långa sjukochledighet.

Må väl mina vänner! Eva-Karin/noll54

2 kommentarer:

Felicia sa...

Hej, jag älskar verkligen din underbara butik och jag undrar då om du tar vill anställa en som älskar inredning och är väldigt duktig på det. Jag kan skicka mitt cv till dig och ja skulle även kunna komma in till butiken. Mvh Felicia

Sirpa sa...

Hej! Tittar in!Härliga bilder! Önskar dig en skön vecka!
Kram Sirpa