fredag 11 januari 2013

Första mässan för i år är avklarad!

Först av allt vill vi TACKA er alla KUNDER för ÅRET 2012!!! Det är ni som gör det möjligt att vi får arbeta med det vi ÄLSKAR!
DOMMO by Gawor har ställt ut på mässan i Munchen i början av jan. Så nu är det Stockholm och Formex som väntar. Då är det förstås en massa nytt som visas, och det kommer in i butikerna i vår.
 Och våren är något jag alltid längtar efter,,, ljuset, värmen och alla vackra vårblommor,,, VÅRLÖKARNA!!!!!Dessa små skönheter passar jag alltid på att riktigt frossa. Det är ju inga ´slitochslängblommor`för så fort det blir lite varmare ute åker dom ner i någon rabatt eller gräsmatta. Det är väl återvinning om något är!
Som ni kanske märker så är jag inte så aktiv här på bloggen,,, men jag finns kvar mån av tid.
På FACEBOOK är vi mer synliga! Om du går in och GILLAR där så får du snabbt nyheter, tips och erbjudanden!!!!!!!

TREVLIG HELG önkar vi tjejer på NOLL54 i Karlstad och Charlottenberg!!!!!

1 kommentar:

Chubby Chieque sa...

Hej,

Den första bilden, säljer Ni den? Åhhh... jag hade letat en sån sen länge.

Kontakta mig genom min blogg. Tack,

/CC girl