måndag 21 februari 2011

Olika världar,,,

,,,ja nu är jag i Indien i skrivande stund och det är min första gång här och visst är det olika världar vi lever i,,,
,,,, men här blommar det i alla fall,,, det var förlovnings fest vår första kväll och det pyntades med blommor över allt,,,

,,hotellen är fina ,maten god och vi har hittat mycket nytt inför hösten!Jag måste bara visa en bild på vår härliga chaufför vi hade härom kvällen så vacker och bilen var som ifrån Tusen och en natt,,, fast visst,,,, det fanns inga bilar från den tiden,,,, men känslan var den samma!!!!!!!

Ha det så gott!

E-K/noll54/DOMMO by Gawor

3 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Trevligt att få se lite bilder från Indien och din resa. Är du läsare av din blogg. :))

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Är ny läsare av din blogg skulle det stå i förra inlägget. :)))

MTV sa...

Bästa bilden på chauffören! Vi saknar er här hemma..Puss och kram från MTV