onsdag 16 februari 2011

Kottar&Milou!

Ikväll så pyntade Mija i BYGGLOV den vackra utbyggnaden med våra kottar,vaser och vårt kära porslin MILOU!
Vi är såå nöjda och stolta att fått frågan att medverka med våra DOMMO by Gawor produkter i dessa 2 program!
Nästa tur i etern med MILOU blir hos fru SKIPPER,,,, ni vet DU ÄR VAD DU ÄTER, programmet tror jag skulle sändas i vår!
Vet inte om jag talat om varför porslinet heter MILOU,,,, jo det är för det är dom första produkterna vi designat själva i företaget,,,, och vårt älskade första lilla barnbarns namn är MILOU!!!!
Alla produkter har fått sina namn,,, vi vill ha det så för det blir lättare med namn när vi pratar om produkterna,,, och får jag presentera kottarna ELBA,, dom finns även i naturfärg men heter då något helt annat!
Ha det så gott och godnatt mina vänner!

E-K/noll54/DOMMO by Gawor

7 kommentarer:

Unknown sa...

Tack du rara! Ja, jag satt allt bänkad här och tittade på era fina produkter i bygglov, toppen skoj!!! KRAM

Vit som snö sa...

Till och med jag som inte tittar på tv i första taget var "tvungen" att slå mej ner i soffan:))
Härligt tillfälle att visa upp era fina saker! Så kul!
Milouporslinet är något alldeles extra så det passade ju med just det namnet då;) Gillar kottarna också:)
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Lisa sa...

Det blev så fint och era produkter var jättefina. Tittade på hela programmet faktiskt. Vill ha kotte jag med...

Kram från Lisa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag såg era grejer jag också! Och det var ju bra reklam som syntes på kartongerna! :))
Kram
Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättekul och se saker från er på tv, blev jättefint när Mija satte dit kottarna. Ska kolla Skippers program också när det kommer.
Kramar
AnnaMaria

Rosor och Spetsar sa...

Såg allt de vackra kottarna igår och har precis köpt mig madonnakronan och är helt förälskad, så vacker
Så mycket vackra saker ni har
Kram
Annelie

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, men va kul att era koppar fick vara med i Bygglov, ett toppenprogram och kopparna är ju så vackra!! Och dessutom sköna att hålla i! Vi säljer dem ju på Gruvgatan 13 också som du vet. Och mina kattungar har en favoritlåda att busa i, det är en tom DOMMO -kartong =) Mari.