måndag 21 juni 2010

Gamla järnsängar i underbar miljö!

Hej alla rara människor!
Som ni kanske märker så är jag inte så aktiv på blogger nu. Har precis kommit från Polen igen,,,
,,,vi fann en servettfabrik när vi var i Polen för några veckor sedan, och där har vi varit nu och blivit distributörer åt dom i Sverige.
Visst kan det ibland bli tufft med mycket resande, men vad inspirerande det också kan vara. Som på denna lilla bakgård i Poznan. 
Det var så smakfullt inrett men små vitmålade sittgrupper, gamla järnsängar omgjorda till småbänkar, sängbottnar till spaljeér, blommor i massor och supersmaskigt ätbart.
Ja detta var ett ställe där mitt huvud gick runt några varv,,, och det blev ju inte mindre inbjudande när alla lyktor tändes när skymningen kom!
Så nu drömmer jag om en varm sommar med långa sköna kvällar här hemma,,, för här ska vi vara nu i sommar. Med eller utan gamla järnsängar!
Ha det så gott!

E-K/noll54

8 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Himmel så underbart.... Där kan jag tänka mig att sitta och njuta av tillvaron.
Oj, så mycket äventyr ni är ute på, och det låter ju toppen att ni blivit återförsäljare för servetter också. Ni är verkligen enastående.
Ha en riktigt härlig midsommar om vi inte hörs innan dess.
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Du är bra på och hitta fina ställen, där skulle jag gärna sitta och dagdrömma en ledig dag. Servetter låter spännande, ska bli kul och se dom.
Önskar dig en fortsatt bra midsommarvecka.
Kramar
AnnaMaria

S o F sa...

Tack för vackra bilder - hur fint som helst!

Soooliga hälsningar.

MiaMaria sa...

Ser så vackert ut, vilken miljö!

Ett Vitare Hem sa...

Åh så vackert!!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar innergård! Vilka mysiga möbler, tänk att få sitta där och fika och bara njuta. Plåtdörren är fantastisk.

Må nu så gott och jag önskar dig en underbar midsommarhelg!
Kram,
Regina

Susanne sa...

Mys, mys, mys och precis en sådan liten väggfontän som jag vill ha :)

Anonym sa...

Å vilka sängar!! Nu förstår jag vad du menade ;) Jag hade också suttit där i timmar. Mysigt!
kram T