fredag 13 november 2009

Fredagkväll och det snöar!!!!!

Här snöar det för fullt,,, jag är väl ingen vän av snön men oj vad vackert det är när det vita täcket ligger,,,,,,
,,,ikväll visar jag några bilder från vårt plank,,,,
,,,, som jag tog i början av året,,,, när jag gick bredvid min man när han fotade bilder för noll54 till boken romantiska hem & inspiration i vitt,,,,
,,,, detta var en iskall dag, men med lite sol,,, så vi fick ett fantastiskt ljus,,, och kaffet hann att frysa i våra muggar,,,, härligt att kunna jobba tillsammans!!!!!
,,,,i veckan ska våra vackra tyger från Paris fotas ute,,, så vi hoppas på rätt väder och ljus,,, dessa kommer senare visas på Formex mässan,,,,
,,, bilder kommer här också förståss!
Jag tackar för alla snälla kommentarer!!!!
Men känner idag att jag vill TACKA framför allt VÅRA RARA KUNDER på noll54
för all den goda respons ni ger oss med både varma ord och fulla påsar!!!!

Ha en riktigt skön helg!!!!!!!

E-K/noll54

16 kommentarer:

Vitaboet sa...

Åh så vackra bilder du visar. Hit kommer jag snart tillbaka. Ha en fin helg. Kram Camilla

♥ Pia... sa...

Hej..ja det säger jag med...vilka vackra bilder...duktig fotograf...jag hann inte in och titta i din butik i onsdags..fick bara hasta förbi..såg ändå vad fint det var i fönstren...men suck..att inte få gå in...
Ha en trevlig helg..med eller utan snö..
kram..Pia

MiaMaria sa...

Hejsan!

Underbara bilder i solenssken.....

Och visst är de underbara våra kunder, instämmer helt med dig....

MiaMaria

Photo by Maria sa...

Vilka vackra bilder.. Den rostiga ljusstaken är fantastiskt vacker..

Ha en bra dag i snön..

Kram
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är inte svårt och fylla påsen i din butik, så mycket fint fanns det nu. Och det var fina bilder från ditt plank, det syns att det är kallt. Nu har all snön regnat bort här, igår kväll var det riktigt fint.
Ha en bra lördag
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Vilka vackra bilder!!!
Allt det rostiga fina, allra finast var nog ljusstaken med repen- underbar!
Håller med dej, snö är vackert tack vare sin vita färg men i övrigt skänker den mej ingen glädje direkt. Hellre vår, sommar o tidig höst!
Kram cilla

hemtrevnad marie sa...

Ja, så länge sen jag var hos dig nu...länge sedan jag var i Karlstad...får nog bli en tur nu i juletid:)
Härlig bild på dig och den lilla goa prinsessan!
kraam

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!! Underbara bilder så vackert... kram sussie

Anki sa...

Vilka härliga bilder! Ja igår snöade det här oxå, det låg så vackert vitt...I morse när jag vaknade var allt borta...nu regnar det bara!

Ha en härlig söndag!
Kram kram! Anki

lyckebrants lycka sa...

Hejsan!
Jag undrar var man kan köpa den underbara rostiga ljustaken??
Den är ju helt underbar, en sån vill jag ha!!
Jag såg inte den i din butik tror jag??
Ha en skön söndag kväll!
Rose-Marie

lyckebrants lycka sa...

Hej igen! Tack för supersnabbt svar.
Då måste jag ju få veta vad priset kan vara på en sådan där juvel?
Ha det gott, så hörs vi.
Rose-Marie

Rummet för välbefinnande sa...

Vilka ljuvliga bilder. Ja, jag förstår att det är härligt att kunna jobba ihop, det förgyller vardagen lite extra sådär.
Tack för inspirationen jag fick när jag kikade in i fredags. Det var ett härligt "rus" som jag levt på hela helgen :)
Ha det fint!
Kram Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Hej igen, skulle precis stänga ner här också såg jag att du kikat in :)
ABSOLUT säger jag bara. Det skulle vara en ära vet du :)
Bara att du hör av dig.
Tack för att du vill vara med och tävla och jag blir glad att du tyckte om ringen.
Kramar Mia

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

vilka helt underbara bilder, man går ju nästan igång på dem;)))...

Spännande med tyger, som du förstår så gillar jag tyger och är en av mina stora passioner i väääldigt stor utsträckning.

Kraamar från AnneLi...SussiLi...

Hea sa...

Vilka fantastiskt vackra bilder. Jag önskar verkligen att jag fått allt att bli så snyggt på bild. Kan du inte smitta ner mig med lite talang?Håller tummarna för nästa tagning av tygerna.

Marie - Systrarna sa...

Så fint - vitt gnistrande snö mot det rostiga, och så lite solblänk!

mvh/Marie från bloggen Systrarna