måndag 24 november 2008

Lite mer köksbilder!

Ny vecka och snart ska det pyntas!!!!!,,,,två smågranar började jag med redan förra veckan,,,,
,,,,och några vita hyazinter till bordet, tog en tur till Stockholm i helgen så pyntandet tog ett brake!
,,,,,som ni ser har vi inte mycket mer färg än vitt och svart, tycker det är bra bas!
,,,Sixtens lekkorg (var väl inte mening att den skulle vara med på bild)
,,,här ska fyllas på med ljus och blommor!!!!!!
,,,,men det är alltid roligt att smygbörja,,,,,


,,,,min favorit bakform, ska baka adventkakan till helgen!!!!

Ha en riktigt bra vecka! Och om nu snön får ligga kvar kommer nog den rätta KÄNSLAN!!
Eva-Karin/noll54

7 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så härligt det ser ut. Vilka vackra kontraster du har hemma! Kram Petra

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaha det var därför du fick koppla av ett tag... Stockholm över helgen! så kul! jag vill också åka dit.. men jag vill ju åka till alla möjliga ställen hela tiden, och så vill jag vara hemma också, så det går inte ihop sig riktigt!
Visst är det snyggt med svart och vitt!
kram
Marie

MiaMaria sa...

Hej!

Ser ju jättefint ut...
Stolarna blev ju toppen....

Må så gott!
MiaMaria

Mitt vita hem sa...

Men vilket fint kök du har. Så snyggt med det svarta.
Blir så sugen på att köpa hyacinter, har inte hunnit det ännu. Får bli en tur till blomsteraffären imorgon efter jobbet.
Kram Heidi

Kallholmen sa...

Väldigt smakfullt kök.
Av alla skåde bröd som jag har sett på bloggar nu så var dina helt klart finast.
Vi kommer inte att vara på Formex utan endast på Möbelmässan i vår.
Dom ligger så nära varann.
Men du är hjärtligt välkommen på den om du har vägarna förbi.
Monter B05:21

Mamma Dee sa...

Vilket vackert kök du har! Älskar det svarta o vita! Sen gillade jag hissgardinerna så mycket! Är det nåt du säljer i butiken? /Zandra

.Malin sa...

Åh vad mysigt du har!!!!