onsdag 21 december 2011

Övre hallen,,,,

,,,är nästan klar. Elementet ska byggas in, sedan är den delen färdig,,,,
Jag har ju tidigare lovat bilder från detta projekt och här är resultatet från den övre delen,,,,




,,,, men trappan och räcket till den nedre delen är inte färdig ,,,, så resten visar jag vid senare tillfälle.

Det var så gott att lägga sej på sängen med datorn på magen och en varm glögg i handen och bara må gott. Om detta är julefrid eller bara ett klokt val av mej vet jag inte,,,, men gott mår jag! Och det hoppas jag ni gör där ute också!!!!
2 dagar till finns vi i butiken och packar in dina julklappar det gör vi också!!!! VÄLKOMNA!!!!

E-K/noll54

4 kommentarer:

Lone sa...

Det er virkelig smuk! Elsker det.

VACKRA hem och interiör sa...

Så fint ni gjort iordning! Försöker också ta det lite lugnt emellanåt... Önskar er en riktigt God Jul!
Kram
Pia

MiaMaria sa...

Halloj!

JIsses så mycket fint du hunnit med att göra...nu kan du bara njuta av julen:)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj så fint ni gjort , like a lot !!!!
Ha en riktigt god jul nu !

Kraam/Lotta