onsdag 5 oktober 2011

Visst finns jag kvar!

Nu äntligen tog jag mej tid till att blogga.
Det är mycket nu när hösten nalkas och vi har precis kommit från Kina och därifrån funkar inte blogger, så jag kommer att fota allt det vackra vi fått in i butiken. Kläder, pälsplädar, doftljus, textiler, lampor och skärmar , ja det är massor av mysiga höstliga saker. Och så har vi 35% avdrag på nästan ALLA möbler! Detta är för att göra plats till nya möbler.
Nu har vi rest färdigt för i år så nu hoppas jag kunna uppdatera oftare!
Vi är nästan färdiga med vårens varor för DOMMO by Gawors räkning, det har skissats,,,
,,, och rotats, men nu känns det riktigt bra!
,,,,,Och så har det bjudits på mat av alla detslag, så nu ska det bli så skönt att bara vara hemma och mysa!
Men som sagt hoppas vi syns både här och på NOLL54, ni är så VÄLKOMNA! Och TACK för den fina responsen vi fick på tjej kvällen,,,, tror ballongsmällarna var omtyckta,,, detta ska vi göra om!!!!!

Må så gott!
E-K/noll54/DOMMO

4 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så godt at du fortsatt er der! Gleder meg til vår kolleksjonen..God helg:)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Kul att du är tillbaka !
Kina verkar mycket spännande och speciellt !
Skulle gärna vilja åka dit .
Men jag vet inte om jag vill veta vad det är på den understa bilden .....
Kraam/Lotta

Boviksmarinan sa...

Wow vilken fin butik du har, drömmen. Om jag bodde närmare hade jag varit där allt som oftast:-) Kramis

Mys och hemtrevnad sa...

vilken underbar butik du har, synd att jag inte bor närmre då skulle jag hälsa på dig där...kramis semlan