söndag 22 maj 2011

Morsdag på söndag,,,,

,,,studenten, konfirmation och bröllop. Nu är det högsässong för firande!
Och vi har laddat butiken till max med en massa härligheter!
Apropå bröllop så har jag tvättat och strukit idag,,,, väskan ska bara packas,,,
,,, och så ska jag bara jobba några timmar i butiken imorgon,,,,
,,, inhandla det sista,,,

,,,och sedan bär det iväg till Stockholm, mot,,,
,,, New York för första gången!

Vi ska på bröllop där. Äldste sonen med sambo gifter sej i Hyde park.
Det ska bli så spännande och vi är så glada att få vara med vid ceremonin,,,, näsdukarna är packade och kamerans batteri är laddat!
Vi ska försöka att se allt som man bör,,, och på söndagen ska vi fira vi mammor Gawor i stora staden NY !

Ha det så gott och fira allt som bör firas och behövs något fint paket så slink in i butiken så hoppas jag det finns något vackert att ge !

E-K/noll54

4 kommentarer:

Majas skafferi sa...

Hej!
Vad roligt för er! NY är mitt drömresmål, kanske blir det av kring jul..
Ha en trevlig resa!

Ofelias Hus sa...

Vilken bedårande klänning...helt i min smak!

Bröllop och morsdags i New York firande låter helt underbart...

Ha det så gott!
Anette

Lisa sa...

Vilken dröm. Låter bara så härligt, önskar dig en toppenskön resa och tid där.Vackra kläder..
Kram Lisa

VACKRA hem och interiör sa...

Önskar dig och din familj en härlig resa till denna underbara stad!!
Kram
Pia