onsdag 29 december 2010

Askungens sko,,,,

,,,har äntligen kommit!!!! Och som det heter den som väntar på något gott,,,
Ni kanske känner igen dom från vår annons i LantlivochAnnaMaria har ju lottat ut sådana i sin vackra blogg Ettröttmonogram
Dom finns i 2 olika modeller och priset är 199 kronor
Och som ni vet så brukar ju Prinsessor bära kronor också så det har vi ju med förståss,,,
,,,det med i 2 modeller för 125 kronor.
Porslinserien Milou har fått fler medlemmar, som också precis kommit hem,,,
,,,här syns kruset som jag kallar vinkrus gott att dricka vin ur till sommargrillen. Även perfekt till kaffet!
,,,och den lilla espresso/glöggmuggen 39kr./85kr.
Kruset, stora koppen och lilla muggen finns i alla färger här ovan
och så avslutar jag min bildserie med änglarna på kula och hästen Milton som båda finns i vitt också och dessa priser är 125kr./ 699kr.
Oj vilken blandning det blev idag,,, men det har varit så många som ringt och frågat om dessa produkter, så det här blev hoppas jag ett sätt att svara er. Och förhoppningsvis inspirerade det någon annan också!

Ha det så gott alla,, dessa sista dagar på 2010!
Så hoppas jag vi ses snart!

E-K/noll54

11 kommentarer:

Vit som snö sa...

Åhh jag blir alldeles lyrisk över dom där fina!!!
Skorna är helt fantastiska OCH kronan...en riktig juvel:)
Får passa på att önska dej ett riktigt Gott Nytt ÅR!
Tack för ett år med massor av inspiration!!! Och tack för att jag får dricka kaffe ur den vackra kaffekoppen från dej:)
Kram Cilla

Noll54/Eva-Karin sa...

Tack SNÄLLA !!!
Och jag vill säga detsamma! Tack för inspirationen du ger tillbaks!

Och ett riktigt GOTT NYTT vill jag önska!

E-K/noll54

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow så mycket fint!!! Skorna har jag sett tidigare i utlottningen hos Ett rött monogram, men hade inte turen, trots att jag höll tummarna hårt=)

Kronorna är fantastiskt fina och så roligt att ni utökar er porslinsserie med nya delar.

Nu önskar jag dig ett gott slut på detta år och ett riktigt Gott Nytt År! Jag ser fram emot ett spännande år med mycket nytt att inspireras av!
Kram,
Regina

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka vackra kronor. Nu måste jag ge mig ut på kronjakt ser jag.

Kram Teres

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Har dom kommit nu, den klädda skon är ljuvlig. Och en sån krona måste jag ha, hoppas det finns kvar när jag börjar jobba.
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Varm kram
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Godmorgon:) Hoppas du får sovmorgon idag...lät som att du var lika sent i farten som jag...o då hamnar kommentarerna lite roligt till ibland;)))
Men TACK snälla för dina rader!
Kram Cilla

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Den kronan MÅ jag bara ha till min lilla tjej!!
har sett din butik i flera tidningar men inte varit inom eftersom jag för tiden bor i Norge, kanske till sommaren!
Går det att beställa o få hemsänt eller ska jag inom för o köpa?

ha ett fint nytt år, Kram Anna

♥ Pia... sa...

Hejsan Eva-Karin.. såå läckra skor..och kronorna..uff säger jag.. får lägga band på mej så jag inte rusar te storstan:)..skämt åsido.. Ska väl komma dit nån gång..tycks vara svårt att bara få åka till Karlstad det blir mest att bilen far förbi till Skattkärr i stället Vill önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för all inspiration du ger..även om jag är dålig på att kommentera så kikar jag in snabbvisiter hos de flesta.. och du.. nyadelen i serien var sööt.... kram..Pia

Inspiration i vitt sa...

ååå så mycket fint, kronorna är helt galet fina. Jag hoppas att du får en härlig nyår med mycket skumpa, vi tar det till alla rätterna va hihi. Skål EvaKarin......mmm det var gott.
Hoppas det nya året har många möjligheter att bjuda på och stor nyårskram till dig/Ingela

Anonym sa...

Hei!
Jeg og min mann var på en weekendtur i Karlstad i forbindelse med at vi giftet oss i sept-09. I løpet av de to dagene vi var der, rakk jeg å besøke butikken din flere ganger, og jeg ble totalt forelsket! Den var alt jeg søkte etter, helt magisk! :) Derfor var gleden stor da jeg fant bloggen din :) Hilsen Tonje fra Norge

MiaMaria sa...

Gott Nytt år Eva -Karin!

Hoppas du får ett härligt år 2011!
Kramar//Maria