onsdag 3 november 2010

Lite rött från köksdelen,,,

,,,ja sådan är den delen av noll54:s köksdel just nu.
Vi tycker det är vackert med det röda till allt zink som vi har i köket!
Och sedan när julen är över är zinken lika användbar med någon annan färg,,,,
,,, härligt med återanvändande!
Tack alla snälla som gett mej så god respons för TV repotaget på kanal 12, det vår ju repris men har visst setts på ändå.
Jag smyger allt runt i bloggerna, men kommenterar dåligt,,,, tiden är så knapp,,,ni ger inspiration ni alla kreativa!
När tiden kommer ikapp så skriver jag några rader!
Ha det så gott mina vänner!

E-K/noll54/DOMMO

9 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Så härligt juligt Eva-Karin!
Den sista bilden är ju helt underbar, jag bara vill kliva rakt in!
Ha det riktigt bra!
Kram från Mia

Vit som snö sa...

Jaa, rött o zink gifter sej underbart fint ihop!
Ni har såå mycket fint, tror jag får köra genom Sverige snart o kika in:)
Jag är såååå himla sugen på dom vackra skorna jag sett i inlägg o bilder från Formex. HUR hittar jag återförsäljare i min närhet?
Ha det gott! Kram Cilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint, vilken härlig kökshörna!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Härliga Jul =) vackra bilder att se på, man vill bara Ha =)

Ha en skön dag

Kramar Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så fint, jag stod länge där och tittade i tisdags. Har inte sett dig på ett tag nu, du har ju varit ute och rest.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, vad sugen jag blev på att kika förbi och titta på alla härliga julsaker. Synd att det är för långt bort.

Det var verkligen härliga julinspirationsbilder

Kram

Inredningsfrun sa...

Himla trevligt och roligt,tycker jag, att man numera kan köpa Dommo här på Öland!!

Det är vardagslyx det :)

KRAM

// Inredningsfrun

Ingelas tradgard sa...

Fina och inspirerande bilder, nog är vi många som "bara" kikar runt och inte kommenterar för tiden räcker inte till.
Ha de gott!!
Ingela

Susanna ( Sanna ) sa...

Får jag låna två av dina fina julinredningsbilder? Jag länkar även till din blogg då.

Mvh
Susanna

http://minlillavitajul.blogspot.com/