söndag 13 juni 2010

Inredningsrepotage på Kanal 12

Hej på er!
Nu är helgen över igen, och idag har jag tagit det lugnt!
Förra söndagen fixades det hela dagen för det skulle göras ett TV-repotage nästa dag.
Vi plockade in massor av blommor,,, från svärmors trädgård.
,,, vad härligt det är att bara frossa med blommor i massor!
Programmet visas nu och fram tom. tisdag,,,, det var fint väder så tjejerna kunde även filma lite i trädgården.
Tack till er söta som varit inne och sagt att det var ett inspirerande program,,,, det värmer, för man är ju inte van att ha en kamera framför sej , så visst var det väl lite pirrigt!
Och tack till er tjejer på KANAL12 för ert besök i vårt hem!
Det var trevligt att ha er här!

Ha en skön vecka och så hoppas vi att solen hittar tillbaks!

7 kommentarer:

Känslans väg sa...

Så kul, det måste jag titta på......
Ja, jag är så glad för kopparna också började jag fundera på om det finns fler delar i serien? Har ju helt glömt, även om jag stått i butiken och tittat på det.....
Ha det gott!
Mia

Majas skafferi sa...

Hej! Vilken himla tur att du berättade detta så att jag hinner se! (Sista tiden har det bara varit trista debattprogram med lokalpolitiker när jag slagit på 12:an..)
reportaget ser lovande ut av dina bilder att döma.. Ha det bra!

Krukmakeri hemjord sa...

Kanal 12 har inte vi ..är det lokalt?

kram annbritt

Rummet för välbefinnande sa...

Nu har jag sett programmet och det var jättebra!
Gillar verkligen ditt trädgårdsaltare.....
Sen suckade jag lite extra när jag såg uterummet också - förstås!
Tack för att du tipsade, annars hade jag nog missat det.

Sophie sa...

Jag har tittat på programmet, och du har verkligen ett underbart hem, både ute och inne! Måste vara fantastiskt att omge sig med så vackra ting både i hemmet och på arbetstid!

/Sophie

Hanna sa...

Åh, vad kul!
Jag hittade kanal 12 på nätet, man verkar kunna ladda hem program...? har du nån länk till 'ditt program'? Blev så nyfiken :)

Ha d bäst!
Kram Hanna

Inspiration i vitt sa...

Vad jag gärna hade velat se pogrammet du varit med i, är säker på att det blev så bra så. Ha en trevlig helg och kram på dig/Ingela.