tisdag 23 februari 2010

Påsk-kort från Ingela!

Idag skiner solen och det droppar lite smått om taken,,,, kanske våren är på väg,,,härliga tanke!
Påsken börjar vi ladda för i allafall, här syns lite utav våra vackra kort som Ingela (inspiration i vitt) har gjort. Dom finns både som påsk, grattis och vanliga kort!
Sportlovet är i full gång i landet, här är det i v.10. Hoppas det fortsätter att vara fint så alla barn får vara ute och pulsa i snön,,,
,,, och dom vuxna kan sätta sej i någon solvägg med en kopp varmt,,,
,,,själv ska jag pulsa till butiken nu och byta av Maria,,, kanske hon packat upp lite nytt!

Ha det så gott!

E-K/noll54

9 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Så fina kort!
Hoppas så att jag får möjlighet att besöka butiken i påsk!
Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Ingelas kort är verkligen jättefina...... Har suckat många gånger över dem.
Har ni provdockan i butiken och vad kostar den i så fall? Funderar på att ta mig en tur snart och jag är lite nyfiken på den........
Ha det fint!
Kram Mia

Butik Östergården sa...

Visst var det skönt idag när solen sken. Stog en lång stund i lä och bara njöt. Så vackra korten var från Inspiration i vitt! Nu ska jag ut och skotta igen. Gäddhänget borde vara borta till våren.

Ha det gott!

Kram Helen

Photo by Maria sa...

Korten är så fina..

Solen såg jag en kort stund idag, hade varit härligt att se till den lite mer.. Men en dag kanske den vill visa sig här med..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Ohhh så mycket fint ni har fått in i butiken !!! Vilken lycka att få jobba där !!!
Ha det gott
Kraaam Anette

Mia Maräng sa...

Tjing!
Vilka underbara kort.. vill ha.
Tänkte ha en pyssel kväll och tillverka påskägg, eller rättare sagt klä påsk ägg.Vi får se om det blir tid för det.
Kramis Mia Maräng

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej. Var allt in till Maria och köpte ett kort, dom är jättefina. Idag har jag köpte ett jättehäftigt gammalt fönster på Renässansboden i Haga. Om du inte varit där ska du titta in, han har mycket gamla fina saker.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Inspiration i vitt sa...

Hej sötaste vännen, vad du är gullig som visar mina kort. Du har sååå mycket fint och dina möbler var helt oemotståndliga, bland det finaste jag sett och du gör alltid så fint runt om kring så man blir verkligen sugen på att ha det så hemma, du är en duktig stylist helt enkelt.
Kramar i massor/Ingela.

Mot nya äventyr ! sa...

Jisses så mycket fint du har på din blogg ! Fantastiskt fin butik !!
Vi håller på att leta efter en gård på landet , och min dröm är att såsmåningom kunna öppna en liten gårdsbutik.
Varmt välkommen att titta in på min nystartade blogg !
Många hälsningar , Helen :-)