torsdag 13 november 2008

Försmak på advent!

Idag är det 1 månad kvar till Lucia!!!!
Vi har advent pyntat hela butiken,,,,, ,,,,dom handgjorda löparna finns med texterna GOD JUL och CARPE DIEM
,,,änglar i olika material,,,,
,,,,,adventstakar idag kan ju se ut hur som helst, härligt, för då blir det mer personligt,,,,
,,,,granarna har gått som smör i solsken, men lite kransar och girlanger finns kvar,,,,,
,,,,i vitt är staken mer romantisk, visade den svarta i tidigare inlägg,,,,
,,,,och äntligen VITA madonnor!!!!! Om ni orkar med alla mina butiksbilder så kommer det mer julbilder med lite färg nästa gång!
Hoppas det är bra med er där ute!! Det är såååå mycket vackert pyssel på massor av bloggar! Jag får så mycket inspiration och ideer, så jag vet inte vart jag ska börja!
Men vi får ta en sak i taget så vi håller ihop när väl julen är här!

Ha det så gott! Eva-Karin/noll54

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh så mycket fint, nu måste jag komma in och kika och givetvis handla.Hoppas att det finns något kvar när jag kommer in. Det är klart vi orkar med dina fina butiksbilder, det ger sååå mycket inspiration och köplust. Ha en trevlig helg // Camilla

Anonym sa...

blir sugen på lucia och lussekatter! fint!
ha det bäst,
kram tess

MiaMaria sa...

Hejsan på kvällskanten.....

Ja, nu finns det en massa härliga varor....för alla...

Och visst blir man så sugen på att fixa till det både här och där...

HA´nu det så gott/sov sött!
MiaMaria

Garden Angel sa...

Å så koselige bilder:)
Den engelen som sender et slengkyss, var bare vidunderlig!!!
Kos deg i førjulstiden Eva Karin!
God klem fra meg(",)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja det var mycket fint in butiken! Det fick jag ju se med egna ögon...
Tack för en härlig pratstund...även om det känns som det är jag som bluddrar på och glömmer att du har kunder att ta hand om...
Vi hade en väldigt mysig stund, mamma och jag!
Kram
Marie

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, ja nu förstår jag att det är full adventsrusch i din butik.
Du har ju bara vackra saker hos dig, den vita madonnan var ju helt underbar, måste kolla in den nästa gång jag kommer till dig.
Ha en skön helg Eva Karin så ses vi snart kram/Ingela.

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh vilka bilder, nu börjar man längta..
Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud så mycket fint du har i din läckra butik!!! Jag skulle vilja komma och frossa!!! Mari.

♥ Pia... sa...

Hej Eva-Karin ja jag nu har jag fått det vackra kuddfodralet..Jättefint..och nu ska jag bara få till det:)..med piffing &puffing du vet..men serru jag hinner inte nu..det är mycket nu..med andra ord..lite för mycket..inte bara den julmarknaden ..utan allt annat..livet runt omkring oxå..har idag på ledig dag..varit taxi..skjutsat hit och dit ..sjuk mor osv..men förhoppningsvis till veckan ska jag få till det..än en gång tusen tack..kram..PIA