onsdag 8 oktober 2008

Inspiration från gästrummet,,,,

Idag visar jag bara lite bilder,,,,,,Har varit dålig på nya inlägg nu igen, men det är mycket upp-packning just nu! Men jag kommer igen!,,,,,,min nya rosa Odd Molly klänningfrån PAVILJONGEN,,,

,,,,,liten trött SIXTEN, blir trött när matte fejjar,,,,,
,,,,, kuddarna flyttade in hit,,,,,
,,,,,planterings-bordet har också bytt plats,,,,
,,,,,doftpåse från Brunskog,,,,,
,,,,,,gjutgärnsfat, finns i svart eller grått,,,
,,,,,nu välkomnar vi våra gäster igen!!!!!!
Tusen tack för alla snälla kommentarer!!!!Ha det så jättebra!
Eva-Karin/noll54

6 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej, din klänning från Odd Molly är ju bara för fin alltså, ojoj vad vacker den var. Men du passar ju så bra i allt oxå, söt som du är.
Ditt gästrum är så fint med alla fina saker du har där inne.
Kram hela dan/Ingela.

♥ Pia... sa...

Hej...måste bara in en liten sväng och skriva lite hos dej..skulle INTE alls blogga idag..har inte tid...men nu sitter jag här ändå...jag som måste lägga mej snart..börjar jobba 6.30..så inte ens tuppen är vaken då...du...vilka fina bilder du tagit..är det sepiafärgade bilder eller..så snyggt...och odd molly ..läcker..men som den förra skrev..så passar den dej som hand i handske..den är bara helt enkelt DU:)......ja gästrummet blev väldigt fint..och sist..jag dyker upp vid 16 tiden i morgon ..och lämnar ett litet gäng..sen drar jag ur på stan och ser om det finns nåt i klädväg till mej..det blir ingen odd molly ..men nåt ska jag väl finna.. gonatt..PIA

Anonym sa...

Vilka fina bilder du har tagit på gästrummet. Klänningen var superfin.
Blev jättenöjd med duken jag köpte av dig. Ha det gott och trevlig helg // Camilla.

Noll54/Eva-Karin sa...

Vad roligt att du blev nöjd Camilla!!! Och tack för att du skriver några rader!!!!

Ha en riktigt trevlig helg!!
Eva-Karin/noll54

n o r d i n g å r d e n sa...

Men gud vilka vackra kläder och klänningen! Och allt annat, ljuvlig inspiration av alla dina vackra ting men jag förstår att Sixten blir uttröttad: ) Mari.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Klänningen ser jättefin ut! Den skulle man ha... men jag skulle nog se ut som en alldeles för tjock gräddbakelse i den...
Paviljongen? Är det något ställe i Karlstad?
Kul med sv-vita bilder... Så fint du har gjort!
Sixten... lite roligt med ordverifieringen jag ska skriva nu... Det står ujzixt lite åt sixten-hållet tyckte jag... hihi
Kram
Marie