måndag 15 september 2008

Den ljusare delen!

,,,,men möblerna har en genomgående äldre stil, skönt för den som inte har tid att renovera gamla objekt!
,,,,,den vitkalkade teaken är fortfarande STOR! Vackert och levande material. Lika fin till den ljusa som den mörka inredningen!!!!
Vi har öppnat i källaren igen! Visar bilder därifrån nästa gång!
Får många frågor ang. hissgardinerna priserna ligger på 415kr-539kr.storlekar 80,100,120,140cm Vill någon beställa så gör det enklast per tel.054-155999
Ha det gott och skriv gärna en rad!
Eva-Karin/noll54

6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Gillar verkligen den ljusa sidan och visst är det så att alla har inte tid att fixa gamla möbler så då är det ju bra att det finns att köpa.......

HA´en bra dag!
MiaMaria

Anonym sa...

Åh, vad mycket fint du har fått in.
Är så glad att jag har möjlighet att kunna gå in och titta på din vackra sida:)
Många kramar Malin

hemtrevnad marie sa...

Gud så mycket fint du fått in!!!
Åh, vad jag vill till Karlstad!!
Blir väldigt kär i de vita tavlorna med gräddgula banden på översta bilden...vad kostar dom??
Vilken fantastisk svärmor du har...förstår att ni är stolta över henne!!
Ha det gôtt i det soliga Karlstad!!
kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Eva-Karin!
Jo där stod jag i tisdags och tittade på allt fint...det var ju mycket nytt att titta på!
Jag gillade en ängel som var som en väggkruka i något stenliknande material... stod och funderade på den, men det blir lite tungt att släpa på...
Hoppas vi träffas nästa gång!
Kram
Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag glömde ju säga att den vita oasisen har jag köpt på Plantagen...
Kram
Marie

Inspiration i vitt sa...

Nu har du fått in så där mycket fint i gen.
Den lilla bänken med backarna var ju bara för söt, allt annat med för den delen.
Kommer in någon dag och tar då med mig lite nya kort om du vill titta.Är just nu inne i en väldans jobb period och det känns som att man aldrig är ledig.
Kram på dig/Ingela.