måndag 25 augusti 2008

Fler nyheter!!!

Idag visar jag lite mer bilder på saker som kommit hem efter Danmarks-mässan,,, ,,,,,linnekuddar med monogram,,,
,,,,slagbänkar till både stora och små,,,
,,,,zinkbrickor ock glas med silverkant,,,,
,,,vackra lycktor i olika modeller,,,
,,,,,krukor förståss, så nu kan vi börja göra lite höstfint ivåra hem,,,,,
,,,,spargrisen får väl få sitt lite senare men visst är han väl för söt!!!!
Ha en fortsatt bra vecka!!! Och tack alla ni som kikar in! Förresten jag får frågor om jag kan skicka varor på posten. Det är klart att vi fixar, men lättast är att ni ringer till butiken(noll54) så svarar vi på både storlekar och priser Telnr. 054-155 999 Ha det! Eva-Karin/noll54

5 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

MAssa läckra saker har kommit kan jag se......

Till stommen använder jag bara lite böjbara kvistar.....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Så mycket vackert fr Danmark till din butik, ljuvliga kuddar och vilka fina olivträd!! Och Sixten, vilket charmtroll! Mari.

Inspiration i vitt sa...

Hej,jag antar att du är på mässan som så många andra.
Spännande att se sedan vad du köpt in vet ju att du har bra smak då det gäller det vackra.
Kuddarna och den lilla soffan är så fina.
Kram/Ingela

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp!

Skönt att vara hemma igen va? Det var så roligt att få träffa dig och Edward igen, ni är bara så mysiga!
Åh vad jag önskar att mina nya varor kunde ta och rulla upp på gårdsplanen snart. Jag har lagt upp bilder från vår monter som du kan ta och kika på om du vill.

Ha det bäst och hälsa!

Kramar Anna

Anonym sa...

Årbäcks Gård!!
Måste säga, att mycket fina saker du har!!!!!!!!!! Vi finns hos dig Ann-Sofie