söndag 25 maj 2008

Morsdag

Hoppas alla MAMMOR haft en bra morsdag
idag! Och ni andra med förståss!!
den här (lilla) sonen fixade en bra kväll för
mej!
Tyckte lite synd om mej själv på förmiddan,mannen bortrest,
yngste sonen jobbade,störste sonen bor i gbg,jag var ensam
hemma!!!!
men vår älskling från gbg ringde förståss!!När han hörde
att jag skulle plantera örter i en korg till mormor, sa han
jag vill också plantera till min mamma (MEJ) då tyckte
jag inte synd om mej själv längre.ÄLSKAR ER KILLAR!
Sedan kom den yngste sonen hem med jordgubbstårta och
paket. Jag fick ett armband och ett halsband från Pearls for
girls,gissa om jag blev glad! Helt underbara!!!!!!!
Tack för alla kommentarer! Och ha en skön vecka! Hoppas
värmen håller i sej!
Eva-Karin

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!
Det är till att ha rara killar som älskar sin mamma!

Underbara smycken!!!!!!

HA´en bra vecka!
MiaMaria

hemtrevnad marie sa...

Vilka gulliga pojkar du har som uppvaktar så!!
Ha en härlig dag!!
kram

En inredoholic sa...

Så underbart vackra bilder.. och vilka barn du har... !!
Kram Jannice

Anonym sa...

Du är ju världens bästa mamma också!! Puss Viktor